27 Nis 2015

YETTİ LAN CANIMA BU LODOS

Lodosa üç gündür maruz kalmaktan perperişan oldum. Bütün bedenim aşağıya bastırılıyormuşçasına ağrıyor. Başım zonkluyor. Reflekslerim zayıflamış aklım sinmiş durumda. Ne dikkatimi topluyabiliyorum ne de sürekli yaşaran gözlerimi silmekten konsantre olabiliyorum. Berbat haldeyim anlayacağınız. 

Her geçen gün daha da karamsar oluyorum dindarların akıbetiyle ilgili. Ortada ahlaki hiçbir şey kalmamış. Aklını yitirmiş bir topluluktan ne beklenebilir ki zaten. Din deyince yitirdiği geleneği anlayan , geleneği ortadan kalkınca sudan çıkmış balığa dönen , unuttuğu ezberleri hatırlamanın kültür inşaa etmek olduğunu zanneden bir iktidar ile kelimenin tam anlamıyla haşhaşi bir yapılanma içinde olan ve şizofren bir mehdi bozmasının peşinde cennete pupa yelken gittiğini sanan bir okumuş ahmak ordusu arasındaki bir iktidar savaşına taraf olmak ya da olmamak bir yana buna aklın ve irfanın mücehhez kulesinden seyirci bile olmak akıl oynatıcı bir şey. 

Sıffinden bu yana değişen bir şey yok. 

Şaban Ali Düzdün Hocanın devlet ve islam görüşüne yürekten katılıyorum. İslam devleti tabirini sözlükten kaldırmak gerekiyor. 

Başım ağrıyor valla yazdıkça. 

Şu koca ülkede gerçekten düşünen bir avuç dindar var onları da cehennemlik ilan eden kazurat dindarlar var Buharinin sırtına binmiş. Şimdilik Batı Cephesinde değişen bir şey yok.

Ali Ünal'ın tahliye kararı veren hakimi cennetle müjdelemesi artık bende sigortayı attırdı. Allah kahretsin sizi ahmak sürüsü...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder