20 Nis 2015

BAŞKASI OLMA KENDİN OL GEL BANA SAHİCİ SAHİCİ

'' İnsanlar gerçekten özgürleşirlerse genelde birbirlerini taklit etmeye başlarlar. '' Eric Hoffer

'' İsyan etmeden benlik inşaa edilemez '' İkbal

İnsanların hemen hemen hepsi dışarıya bakar ve gözünü kapattığında ise uyur ve gördüğü rüyalarıda ciddiye almaz. O yüzden kendisi hakkında değil hep başkaları hakkında enformasyonu(malumat) vardır. Köleleşme buradan başlar ve nesilden nesile aktarılır. 

Adam olmaya giden yol izleri takip etmeyen yoldur. İnsanlar aslında özgürlük istemez , özgürlük karar ve sorumluluk almaktır. İnsanların istediği koro halinde olmaktır , koro içinde kendi sesini duyamaz çünkü.

Benim özgürlük savaşım 27 yaşında başladı. Özgürleşme fikrim ise 24 yaşında. 20 yıldır mücadele veriyorum ve ancak kendi fikri olgunluğuma ulaştım. 20 yıllık bir yaşanmışlık ve fikri tecessüsten sonra. 

Ergen yıllarda isyan halindeyizdir hatta ateist ve anarşist olmak modadır o yaşlarda. Lakin kök salmaz o isyan ruhu genelde ve orta yaş kültür havuzuna dahil oluruz. 

Bundan kaçınmanın yolu bağımlı olmaktan uzak kalmaktır. 
Özgür müyüm peki ?? Hayır.

Daha yolun başındayım daha ancak fikrimi özgürleştirebildim . Daha duygularımı özgürleştireceğim daha dünyadan özgürleşeceğim daha sonra bedenimden özgürleşeceğim...

Kitlesel kurtuluş yoktur kitleler cehennemin yolunu tutar.İçine doğduğu kimliği hiç sorgulamadan yaşayan insan insan değildir, adam değildir ve Allah adam olmayıp odun olanları muhatap almaz. 

 O yüzden demokrasi seçim falan bana çok lüks geliyor. Siyaseten bir şeydir belki felsefi olarak özgür bireylerin olmadığı bir yerde seçim iktidar hatta futbol düdük sesiyle komut alanların gözünü boyayan bir illüzyondur sadece...

Özgür insan kendisini fetheden insandır. 

BU konuya da nerden geldim bilmiyorum şimdi. 

Uzun lafın kısası kitlesel kurtuluş yok kardeşim herkes kendisini kurtarsın hepimiz tek tek hesap vereceğiz. Kimse avukatlığınızı yapmayacak..

Başkası olma kendin ol gel bana sahici sahici ... (sabah bu nakarattan mırıldanıyordum sanırım oradan geldik buraya)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder