7 Nis 2015

İDLİBTE ŞERİAT KURULDU HADİ BAKALIM

Geçen hafta yazacaktım kaldı. Muhalif güçler geçen hafta İdlib'i ele geçirmişti malum. Nusra Cephesinden yapılan açıklamada şehirde şeriat ilan edildiğini açıklandı.(Bu durumda bir değişiklik olmuş olabilir ya da bu durum olmamış ta olabilir ne de olsa orası Suriye).

Aferin diyorum aferin. Zaten İdliblilerde Cephe gelse de şeriat ilan etse diyordu. Bir şeriat eksikti zaten İdlibte. Bu şeriat ilan etme işinde Freudyen bir şey var sanırım. Haz veren bir şey. Yanmış yıkılmış bir şehirde şeriat ilan etme telaşı nasıl izah edilir bilmiyorum. Ne oluyor şeriat ilan edince ??? Nebi ne zaman şeriat ilan etmişti acaba ??? Onun cevabını bulamadım bir türlü !!! 

Dedim ya bunların çocukluğuna inmek lazım. Bu şeriat ilan etme işinde cinsel bir haz var sanırım. Sanmıyorum aslında biliyorum. O yollardan ben de geçtim zira. Şöyle bir duygumuz vardı ; ulan bir şeriat ilan etsek zina yapanı taşlasak hırsızın kolunu koparsak kadınlara mirastan yarısını versek mürted diye gıcık olduğumuz herkesi assak. Sanki Allah'a yaranma içgüdüsü. Bak biz nasıl senin ahkamını uyguluyoruz . Bak nasıl kelle koparıyoruz senin için. Yüreklerden taşan bir din şehveti. Tipik babaya yaranma durumu. Babasından takdir görmemiş bedenleri büyümüş kendileri çocuk kalmış yobaz tayfasının çoşkulu kurban törenidir şeriat. Üç posta masturbasyon yapmak gibi bir haz patlaması..

BU kafayı biliyorum ben...

Kanımca bu şeriat ilan etme işi hastalıklı bir ruh halinin dışa vurumu. Dindarlıkla hiç bir ilgisi yok. Yoksa insanların ekmek bulamadığı güven içinde olmadığı bir şehirde en son bile yapılmayacak bir şeydir şeriat ilan etmek.

Ben küçükken bize(müslümanlara) örümcek kafalı derlerdi. Bunlar hakkaten örümcek kafalı ama...

Hafta sonu, Hakan Albayrak , Busrayı aldık İdlibi aldık devrimci kardeşlerimiz felan diyordu öyle ağzım açık kaldı. Devrim ha.. Neyi deviriyoruz abi...Vay amına koyim . Afganlılarda kutsal cihad yapıyıordu 80li yıllar boyunca cihad cihad diye beynimiz siktiniz . Gördük cihadın sonunu..Dünyanın en yaşanmayacak ülkesi...Aklını peynirle yemiş fare kılıklılar sizi...Ölüm ve yıkımdan başka bir şey getirmiyorsunuz....
Şeriat ilan edilen şahane islam şehri İDLİB

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder