4 May 2016

HAŞMET ABEY İSTİRHAMIMDIR.

önümüzdeki on yıl boyunca "beyaz türk" demesin. hatta "seküler" de demesin.

bize müsaade'yi de yandaş ve yalakalıklarına dayanamayıp uzun zaman önce bıraktım. ha onlara göre taraf olma bunun adı. ama şu siyaseti bırakın yoksa o kadar iticisiniz ki diyecek söz bulamıyorum.

cihangir'den çengelköy'e uzanan bir hayat hikayesi! değiştiğine inanıyorum.. belki artık yaşını başını aldın, genç de olsa seni seven sayan, değişimini kalıcı kılacak arkadaşlar buldun. iktidarı da çok sevdin.. eyvallah da bırak entelektüel birikiminden faydalanalım. sayende yeni bir şiir dinleyelim, şarkı öğrenelim, bir filme bakış açımızı geliştirelim ya da otu boku kavramlaştırıp saatlerce anlatışını izleyelim. yandaşlığınız sizde kalsın.  

Yukarıda alıntıladığım ekşi yorumundaki duygu ve düşüncelere aynen katılıyorum. Ben Haşmet Ağabeyi bu yüzden sevdim ve yeniyüzyıl yıllarından beri zevkle takip ettim. İktidar yalakası dolu ortalık Haşmet Abi sen ne olur gene eskisi gibi bize yeni filmler yeni kitaplar yeni hikayeler anlat. Evet entellektüel birikiminden istifade edelim yemek şarap yazılarından esinlenelim. Yeminle tatil yazıların bile daha doyururcuydu.
Yeni bir Yusuf Kaplan'a hiç ihtiyacımız yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder