10 May 2016

GİZLİ SIĞINAK

Bu hafta sonu çocukları ofise getirdim (evde internet olmadığından ara sıra geliyorlar oyun oynuyorlar) oğlan kapıdan girerken ''burası babişin gizli sığınağı '' dedi.

Gerçekten öyle burası benim sığınağım. Korkularımdan kaçıp sığındığım yer. Tıpkı annemin köyünde sığındığım avlu gibi. 

Burada çalışıyormuş gibi yapıyorum aslında yaptığım kaçmaktan başka bir şey değil. 

Hayattan kaçıyorum genel anlamda. Para kazanma korkumdan özel anlamda. 

Ta çocukluk yıllarımdan beri bilinen ve başa gelen şeyden kaçıyorum. 

'' sen büyüyünce para kazanıp aile geçindiremezsin, eğer memur olmazsan aç kalırsın sen''

Demek 8-9 yaşında insan belli ediyor kendini. İnsan yedisinde neyse yetmişinde de o.

Git tedavi ol diyor eşim 

Tedavisi var mı bunun ki ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder