13 May 2016

FAKİRLER ÖLSÜN PORSCHEDEN SELAMLAR

Bir ara ekşisözlükte pek popüler olmuştu bu hanım kızımız. Ekşinin fakir ve ezik ergenleri de türlü saçmalıklarla fakirliklerine anlam bulmaya çalışmışlardı oysa hepsi hasetten çatlıyordu ve altlarına bir porsche verdiğinizde aynı selamı çakmayacaklarsa ne olayım.

Evet abicim fakirler ölsün zaten yaşayan ölüden ne farkımız var. Hayat süren leşler değil miyiz biz fakirler. Lağım fareleri gibi yaşamıyor muyuz lan ???

Fakirlik leştir abicim fakirlik şerefsizliktir. Fakirlik ahlaksızlıktır. 

Bu aralar sık sık düşünüyorum Kuranda neden sürekli fakire miskine yardım edilmesi öğütlenir ?? Miskin bildiğin homeless , sokakta yaşayan hayvanımsılar. İtlaf edilmesi gereken bir kitleye ne diye yardım edilmesi gerekiyor anlamış değilim. Ona ne faydası var bana ne faydası var. Sokak köpeklerine yem bırakmak gibi bir şey bu anlamsız bir faaliyet. 

Fakirlik dinsizlik imansızlıktır yav. Fakirlik tiksinçtir iğrençtir fakirin dilencinin avluya sokulmaması gerekir bulaşır maazallah. 

Ne diyordu Ebu Süfyan; benim şerefim develerimin sırtında. Doğru söze ne denir.

Bu dünyada fakirlerin korkakların yaşayacağı bir hayat yok. Dolgu malzemesinden başka bir şey değiliz. Hakkımız olmadığı halde evleniyoruz üstelik çocukta yapıyoruz.

Porscheye selamlar abla hayat size güzel biz ölelim zaten yaşıyor muyuz ki ?!

Bu videoya ekşide en anlamlı yorumu yazan arkadaşın(balkabağı krali şakir) manalı yazısına buyrun. evet o kız değil geri kalan herkes aptal 




''sosyolojik bir video. kız için değil. bu videoyu izleyenler için. resmen sokaktaki gündelik hayatını yaşayan insanların hayatlarına girmeye başladık. bu kızın bu videoyu neden çektiği falan hatta videodakiler umurumda değil. sadece aklıma şu geldi;

ben sartre da okudum, poe de, bach da dinlerim, massive attack da, aki kaurismaki de izlerim, yasujiro ozu da.. temel şeylerden örnekler verdim sinema müzik edebiyat gibi.. ve bunların biraz uç olmasını istedim birbirinden. aptal değilimdir herhalde bunu demek istiyorum.

lakin bir gün bir porşa binsem, ki öyle bir hayalim de yok, cidden araba almak gibi bir düşüncem dahi yok, 24 yaşındayım ehliyet almadım bu yüzden. ama porşa binsem arkadaş kayıt etse "amk fakirleri yeaa bak şahine biniyorlar porşta akıyoruz kankiiii" gibi bir cümle kurarım. çünkü porşta bunun geyiği güzel döner.

varmak istediğim yer şurası, beni tanımıyorsunuz, benimle oturup frankfurt okulu hakkında konuşabilirsiniz belki ama o videodan sonra ben sizin için serdar ortaç dinleyip baba parası yiyen bir piç kurusu olarak kalıcam.

bu kız çok zekidir ya da geyik yapıyor demiyorum. dediğim şey şu; sosyal medya ile gündelik yaşamın sadece 30 saniyesinden, 1000lerce insan bir sonuca varıp çok güzel yargılama yapabiliyor. haklı veya haksız ama bu hakkı kendilerinde buluyorlar. bulamazlar da demiyorum. belki de bulmak hakları. bu olayı daha da ethlikeli bir yere sürükler bence. buradan bu konuyu sayfalarca uzatırdım ama kimse okumaz.

işin özeti, kız değil bence kalan tüm insanlar aptal.''


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder