22 Eki 2014

HAYATTA ÜÇ ŞEYDEN KORKUN


Bunun yanında cennet ve vaat edilenler hakkında 25 Ocak 1995 tarihinde Sabah Gazetesinden Nuriye Akman ile yapmış olduğu söyleşi de, sanki Allah’ın Özel Kalem Müdürü edasıyla neredeyse cennete giren çıkını kendisi belirlercesine cemaatine top yekün cenneti müjdeliyor;

“Ben cehennemin önünde kollarımı açmış, sel gibi akan insanları durdurmaya çalışıyorum. Sonunda dayanamadım kenara çekildim. Vallahi(!!!) bu cemaatten hiç kimse onların içinde yoktu.”


“Mesela Hareket için tahminlere göre, bütün dünyada 15-20 milyon kadar sempatizanı var. Bunların bütününe birden 'paralel' dediğiniz zaman, 'sülük' dediğiniz zaman bu küfre denk bir günahtır. Onca insandan 'Hakkını helal et' deyip haklarını helal ettirmedikçe, o insanın cennete gitmesi mümkün değildir. Elli tane İstanbul fethetse dahi mümkün değildir. Zaten Allah o kadar şey onlara lütfetmez de..."
17 Ağustos 1999 depreminden sonra Fethullah Gülen ” bu çarpan bir TIR’dı. Arkadan tren geliyor” demişti. Bu depremin sebebini 18 Haziran 1999 gecesi ATV Ana Haber Bülteninde Ali Kırca’nın başlattığı Gülen ve cemaate yönelik aleyhte kampanyaya bağlıyordu. Yakın çevresine, “Ben Amerika’da garip bir yetimim, annem, babam yok, bana sahip çıkan yok. Allah da bana böyle sahip çıkıyor” demişti.


Yukarıdaki satırları itikadi açıdan ehline havale ediyorum. Tıbbi açıdan da hekimlere...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder