22 Eki 2014

GÜLME, ANLATTIĞIM SENİN HİKAYEN

Erzurum'da bir askeri birlikte er yatakhanesinin tuvaleti tıkanır. Uğraşılır ve tıkanan boru açılır. Bir müddet sonra gene tıkanır. Bu sefer komutan tuvalet giderini söktürür ve bakılır ki borunun içi küçük taşlarla dolu. Hemen akla bu taşları hangi dallama attı diye dellenen komutan soruşturma başlatır. Nihayet taşları atan er bulunur.
-Oğlum ne zorun var taşla doldurdun tuvaleti ?

-Kem küm. Komutanım ben dini bütün bir müslümanım. Okuduğum  ilmihalde büyük abdestini yaptıktan sonra üç taş alın ve bu taşlarla temizlik yapın yazıyor ben de dinin emrine uymak için üç taş alıp tuvalete gidiyor ve temizlik yapıyordum.Mevzu bundan ibarettir der..

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vakti zamanında saygı duyduğu şeyhe bir müntesibi bir karpuz getirir ve afiyetle yiyin efendim der kendi bahçemizden. Bir kaç hafta sonra tekrar dergaha yolu düşen arkadaş sorar ,nasıl beğendiniz mi karpuzu ?

Cevap; henüz peygamberin nasıl karpuz yediğini bulamadım o yüzden yemedim ..

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sakarya Üniversitesinde hocadır. Bir sohbette şöyle der; Kuranda ki dövme ayetinin hükmünü yerine getirmek için hanımla konuştum şakacıktan bir şaplak attım...
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder